Veelgestelde vragen

Hoe is het park beveiligd?

Het park is rondom afgesloten met hekwerk en/of muren en het park is niet toegankelijk voor derden. Er is een toegangspoort welke alleen met een persoonlijke code of app te betreden is, verder is er 24/7 cameratoezicht, en is er algemene verlichting welke aangaat middels een schemerschakelaar.

Hoe is de toegang geregeld?

Er is een toegangspoort van minimaal 4 meter breed en tevens een loopdeur welke alleen met een persoonlijke code of app te betreden zijn. Daarnaast kan de poort ook altijd met een gewone sleutel geopend worden.

Kan ik 24/7 het park betreden?

Ja, als gebruiker van een box op een van de BOXXR parken kan je 24 uur per dag het park op middels de persoonlijke code. Het park is niet toegankelijk voor derden.

Is er water op het park?

Ja, er is een wateraansluiting in de gemeenschappelijke sanitaire ruimte.

Zijn er toiletten op het park?

Ja, er zijn toiletten aanwezig in de gemeenschappelijke sanitaire ruimte.

Wat zijn servicekosten?

Maandelijks betaal je servicekosten. Dit bedrag verschilt per locatie en per eenheid. De servicekosten betaal je onder andere voor het schoonhouden van het park en de opstalverzekering. De servicekosten worden opgesplitst in een eigenaren- en gebruikersdeel. Deze maandelijkse bijdrage aan de VvE wordt door eigenaren zelf bepaald. Een indicatie van het bedrag is gemiddeld € 15,- per maand.

Wat kan ik met het postadres?

Het postadres kan je gebruiken als vestigingsadres voor je bedrijf. Hierdoor kun je de zakelijke post scheiden van de persoonlijke en kun je je bedrijf inschrijven op dit vestigingsadres bij de Kamer van Koophandel.

Wat is een Vereniging van Eigenaren?

Op het park is een actieve en verplichte Vereniging van Eigenaren, die zorgt voor een goede opstalverzekering, een meerjarig onderhoudsplan, verrekening van de energiekosten, etc. Door middel van een actieve en goed functionerende VvE is er een zekerheid dat het park goed onderhouden wordt en de waarde van de box stabiel blijft.

Hoe wordt het elektra verbruik berekend?

Elke box heeft een eigen tussenmeter welke opgesteld staat in de centrale technische ruimte, jaarlijks wordt opgenomen hoeveel elektriciteit iedere box heeft verbruikt.

Is er een Opstalverzekering?

Ja, deze is via de Vereniging van Eigenaren geregeld en wordt betaald uit de servicekosten.

Is er een inboedelverzekering?

Nee, deze moet je zelf afsluiten. Doordat de boxen voor veel verschillende doeleinden worden gebruikt, is het onmogelijk hiervoor een algemene inboedelverzekering af te sluiten.

Kan ik de box verhuren?

Ja, de box mag verhuurd worden. Boxxr kan u hiermee helpen, maar dit mag ook via een andere partij geregeld worden.

Waarom moet ik BTW betalen?

Over de koopprijs en/of huurprijs van de boxen is van rechtswege BTW verschuldigd, ook wel omzetbelasting genoemd. Koop of huur je als ondernemer, dan kunt je betaalde BTW terugvragen.

HEB JE EEN VRAAG?

Heb je een vraag over het kopen of huren van een BOXXR box?
Stel dan je vraag via onderstaand formulier en wij beantwoorden deze dan zo snel mogelijk.

IK HEB EEN VRAAG




Bij versturen geef ik toestemming om mijn gegevens uit dit formulier te verwerken.